Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER FOR VARER TILBUDT VIA CELLUMA.DK (hjemmesiden) (Træder i kraft fra 01/10/2023) 

VARER PÅ HJEMMESIDEN BLIVER SOLGT OG UDBUDT AF:

SkinMed Solutions ApSGl Holtevej 94A
2840 Holte
DanmarkTel. +45 2211 2168VAT/CVR no.: DK37001856info@celluma.dk / info@skinmedsolutions.com

Disse betingelser og vilkår gælder kun for forbrugere. 

PRODUKTINFORMATION På hjemmesiden kan du læse om de produkter, der tilbydes og kan købes via denne hjemmeside (afhængig af tilgængelighed) (produkterne), hvor du også kan finde produktbeskrivelser og de vigtigste produktfunktioner – dog skal du huske, at beskrivelsen ikke er altomfattende.  

Hvis du har yderligere spørgsmål om nogen af produkterne, bedes du kontakte os på +45 2211 2168 eller info@celluma.dk 

BESTILLING OG ORDREBEKRÆFTELSE  

Du kan bestille produkter i webshoppen på Celluma.dk 

Du bestiller vores produkter på følgende måde: 

  1. Tilføj det ønskede produkt til kurven. 
  2. Klik på indkøbskurven. 
  3. Klik på “Til betaling”. 
  4. Tilføj faktureringsadresse og leveringsadresse. 
  5. Vælg leveringsmetoden. 
  6. Tilføj betalingsoplysninger. 
  7. Gennemse din ordre. 
  8. Læs og accepter vores salgs- og leveringsbetingelser samt privatlivspolitik. 
  9. Godkend ordren. 
  10. Læs ordrebekræftelsen, når du modtager den pr. e-mail. 
  11. Kontakt os straks, hvis der er fejl eller uoverensstemmelser mellem din ordre og ordrebekræftelsen. 

 

Ordrebekræftelsen indeholder et ordrenummer, navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, betalingsmetode, specifikation af de bestilte produkter og den samlede pris inklusive eventuelle leveringsomkostninger. Når du modtager din ordrebekræftelse fra os, anbefaler vi, at du gennemgår den. Hvis du opdager fejl eller uoverensstemmelser, bedes du kontakte os straks, så vi kan annullere din ordre eller ændre den, hvis det er muligt. Hvad der står i ordrebekræftelsen, er gældende, medmindre du indgiver indsigelser skriftligt umiddelbart efter modtagelsen af ordrebekræftelsen. 

PRISER OG BETALING Prisen for produkterne angives ved kassen og er kun bindende, når du har godkendt din ordre. Priserne angivet på produktsiden og i indkøbskurven betragtes som en invitation til at afgive et tilbud og er ikke bindende som et tilbud. Alle priser inkluderer dansk moms (25%), men er eksklusive leveringsomkostninger og andre skatter og afgifter. Disse betales separat i henhold til afsnittet om levering. På Celluma.dk kan du betale med Dankort, VISA Dankort, Mastercard, VISA, VISA Electron. Dit kort pålægges et transaktionsgebyr i overensstemmelse med de takster, som vores Clearhaus opkræver. Beløbet trækkes kun fra den angivne konto, når din ordre er blevet sendt. Vi opkræver ikke kortgebyrer. Når du betaler med kreditkort, sendes dine kreditkortoplysninger direkte til vores betalingsudbyder via SSL-kryptering. 

LEVERING Levering er inkluderet i prisen for alle køb over det beløb, der er angivet på webshoppen. Hvis dit køb er over dette beløb, opkræves der ikke yderligere gebyrer for levering. Forventet leveringstid er 3-10 arbejdsdage fra ordrebekræftelsesdatoen for produkter på lager. Forsendelserne leveres af Postnord, UPS, GLS, DSV eller deres partnere til den leveringsadresse, du har angivet eller valgt ved kassen (kan være et pickup point).  

SkinMed Solutions ApS er ansvarlig for forsendelsen, indtil du har modtaget din pakke. 

FORTRYDELSE OG RETURNERING Som forbruger har du ret til at fortryde dit køb op til 14 dage efter, at du har modtaget din ordre eller den første levering, hvis ordren leveres i flere dele. Fortrydelsesperioden udløber 14 dage efter den dag, du modtog din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres individuelt, løber fristen fra den dag, du modtager den sidste vare. Fristen betyder, at du har 14 dage fra modtagelse til at give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. De produkter, der kan returneres, skal være uåbnede, ubrugte og i god stand. Hvis du har åbnet, brugt, beskadiget eller på anden måde brudt pakken eller produktets forsegling, bedes du kontakte os, før du sender det retur. 

DU KAN FORTRYDE DIT KØB VED AT: 

  • Underrette SkinMed Solutions ApS herom og returnere produktet. 
  • Anmode om vores standardfortrydelsesformular og sende den sammen med de købte produkter. 

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen uden samtidig at underrette os. 

 

SKRIFTLIG ERKLÆRING For at udøve din ret til at annullere og returnere de købte produkter, skal du give os en skriftlig meddelelse i en utvetydig skriftlig erklæring senest 14 dage efter modtagelsen af de købte produkter. Erkæringen skal sendes, inden eller samtidig med at du returnerer de købte produkter. Du kan ikke udøve din fortrydelsesret ved blot at nægte at modtage varen eller undlade at afhente den fra pakkeudleveringsstedet. Du skal sende din skriftlige besked til info@celluma.dk, eller du kan anmode om vores standardfortrydelsesformular. Det anbefales, at du gemmer postkvitteringen og e-mailen som dokumentation for: 

  • at du har sendt os en skriftlig meddelelse om din fortrydelsesret, 
  • at du har returneret de købte produkter. 

 

FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET Hvis du har købt flere varer fra os, har du mulighed for at returnere en eller flere varer, selvom de blev købt i én ordre. Vær opmærksom på, at du ikke får dine forsendelsesomkostninger refunderet, hvis du returnerer en del af dit køb. Hvis du nægter at modtage produkterne eller undlader at afhente dem fra pakkeudleveringsstedet, pålægges der et returgebyr. Du vil få oplyst dette returgebyr, hvis du anmoder om at få ordren sendt igen. 

RETURNERING Du skal returnere produkterne senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at annullere et køb. Når du returnerer produkterne, har du mulighed for at kontakte os på info@celluma.dk og bede om en returlabel (omkostninger kan oplyses efter anmodning), eller du kan arrangere returneringen direkte med en kurerleveringsservice selv. Hvis du vælger en kurerleveringsservice selv, skal du være opmærksom på følgende. Pakken skal sendes til vores adresse: SkinMed Solutions ApS Gl Holtevej 94a 2840 Holte Danmark 

Pakken skal sendes direkte til den angivne adresse og ikke til et pakkeudleveringssted. Husk at gemme postkvitteringen og eventuelt sporingsnummeret. Når du returnerer, er du ansvarlig for pakken/varerne, indtil vi har modtaget den, og det er derfor dit ansvar at sørge for, at den er ordentligt pakket under forsendelsen. 

VARER, DER ER UNDTAGET FRA FORTRYDELSES- OG RETURNERINGSRET Levering af forseglede varer, der af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til returnering og hvor forseglingen er blevet brudt efter levering. 

STANDEN PÅ VAREN VED RETURNERING Hvis varen har mistet værdi på grund af en anden brug end nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og måde at fungere på, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af varens kommercielle værdi, og i nogle tilfælde kan det betyde, at du kun kan få forsendelsesomkostningerne tilbage. Varen skal altid sendes tilbage i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget, kan vi ikke acceptere produkterne retur. 

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET Når du udøver din fortrydelsesret, refunderer vi det gældende beløb, som fastlægges på grundlag af den fulde købspris og eventuelle fradrag baseret på værdiforringelse, og eksklusive leveringsomkostninger svarende til den billigste pris for vores standard forsendelsesmulighed. Dette sker senest 28 dage fra den dag, hvor vi modtog din meddelelse om, at du ønsker at annullere aftalen. Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel, som du brugte til købet, medmindre der er aftalt andet skriftligt. Uanset den angivne tidsramme får du først refusionen, når vi har modtaget de købte produkter tilbage. Hvis de købte produkter er blevet brugt på en måde, der har medført en værdiforringelse, eller hvis de er beskadigede eller ødelagte, når vi modtager dem tilbage, trækkes denne værdiforringelse fra det beløb, som vi er forpligtet til at refundere til dig. 

TILFREDSHEDSGARANTI Vi tilbyder en tilfredshedsgaranti på 30 dage for alle køb, udelukkende for Celluma-produkter. Vær opmærksom på, at: 

  • Det tager tid for produkterne at have den ønskede effekt. 
  • Du bør være forsigtig med at bruge disse produkter sammen med andre produkter, medmindre det specifikt anbefales af os, da samtidig brug af produkter kan påvirke Cellumas ydeevne. 
  • Du kan have underliggende sundhedsproblemer, stress, sygdomme eller lignende, der kan forringe Cellumas ydeevne eller medføre, at resultater og virkning først kommer senere end forventet. 
  • For at kunne udnytte tilfredshedsgarantien skal produktet kunne returneres til os i den originale emballage og med alt tilbehør, opladere, instruktioner og andet materiale, der fulgte med det oprindelige produkt (eksklusive eventuelle yderligere produkter, der blev købt samtidig). 
  • Tilfredshedsgarantien dækker ikke skader, funktionsfejl eller skader (både forsætlige og utilsigtede), der måtte være opstået. Vi henviser til fabrikantens garanti for fejl, der er identificeret inden for 30 dage. Hvis du ønsker at udnytte vores tilfredshedsgaranti, skal du følge denne proces: 
  1. Send en e-mail til Satisfaction@Celluma.dk med følgende oplysninger: a. Dit navn, e-mail og telefonnummer. b. Model af det produkt, du har købt, sammen med en kvittering for købet. c. En beskrivelse af din tilsigtede brug af produktet. d. En beskrivelse af, hvorfor du ikke er tilfreds. 
  2. Disse oplysninger skal gives til os senest 30 dage efter, at produktet er blevet leveret til dig; enhver senere kommunikation vil ikke blive betragtet. 
  3. Baseret på dine oplysninger vil vi evaluere din sag og kan kontakte dig for yderligere detaljer. Evalueringen forventes ikke at vare mere end 5 dage, og vi beder dig venligst om at støtte os i evalueringen. 
  4. Hvis din sag accepteres, beder vi dig om at pakke produktet sikkert, indpakke det i pakkepapir, pap eller lignende. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte os på satisfaction@celluma.dk for yderligere anvisninger. Det kan også være en god idé at sende os et billede af emballagen, inden den afsendes. 
  5. Vi sender dig en returfragtlabel til produktet, som skal leveres til dit nærmeste kurer-afleveringssted. 
  6. Når produktet er returneret til os, vil vi undersøge produktet for eventuelt misbrug eller skader. Hvis sådanne fejl identificeres, vil vi ikke være i stand til at refundere det fulde beløb til dig, men vil evaluere den eventuelle restværdi, der er tilbage i produktet (hvis nogen), og informere dig om denne beslutning. 
  7. Refusionsprocessen initieres senest 5 dage efter, at vi har modtaget dit produkt. I så fald kan vi bede om dine direkte bankoplysninger (kun ved direkte forespørgsel), hvis vi ikke kan refundere pengene gennem den betalingsmetode, du har anvendt. Hvis du har spørgsmål om tilfredshedsgarantien, tøv ikke med at kontakte os. 


FEJL OG REKLAMATIONSRET Køb, der er foretaget direkte via celluma.dk, reguleres af bestemmelserne i den danske købelov (Købeloven). CISG finder ikke anvendelse på internationale transaktioner (salg) foretaget på celluma.dk. Hvis du som forbruger køber et produkt(er), der er defekt (har en produktions- eller materialefejl), har du ret til at klage i to (2) år efter modtagelsen af de købte produkter. Hvis din klage er berettiget, kan du enten få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få en prisnedsættelse, afhængigt af den konkrete situation. Når du modtager din ordre, skal du straks undersøge de produkter, du har købt, for fejl og defekter. Du skal informere os inden for en “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du klager inden for to (2) måneder efter opdagelsen af fejlen, anses klagen for at være rettidig. Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i ordentlig (helst original) emballage. Husk også at få en kvittering for forsendelsen, så vi kan refundere dig for forsendelsesomkostningerne. I alle tilfælde mister du retten til at kræve en defekt, når de købte produkter har nået deres udløbsdato, hvis produktet har haft den holdbarhed, der rimeligt kan forventes. Enhver fejl, der opstår som følge af forkert brug eller håndtering, dækkes ikke af reklamationsretten. Hvis du ønsker at udøve din ret til at klage, eller hvis du har andre spørgsmål vedrørende dit køb, kan du bruge vores kontaktformular. Du har også mulighed for at kontakte os direkte på +45 2211 2168 eller ved at skrive en e-mail til info@celluma.dk 

Varen skal sendes til: 

SkinMed Solutions ApS 
Gl Holtevej 94a 
2840 Holte 
Danmark.  

Vi modtager kun pakker, der sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, skal du inkludere en skriftlig detaljeret beskrivelse af problemet. 

ADGANG TIL KLAGER Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, skal du kontakte info@skinmedsolutions.com. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du sende en klage til: Center for Klager, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Når du indgiver en klage, skal du angive vores e-mail-adresse: info@skinmedsolutions.com. For at kunne klage skal produktet eller tjenesten, du ønsker at klage over, have kostet dig mindst DKK 1.110 og højst DKK 100.000. Der opkræves et gebyr for at få behandlet klagen. Hvis du bor i et EU-land uden for Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her: http://ec.europa.eu/odr 

PERSONOPLYSNINGER Du kan finde oplysninger om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, i vores privatlivspolitik, som kan findes her.